VILKÅR & BETINGELSER

Avtalen baserer seg på disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, gjelder de avtalte vilkår mellom partene, så fremt dette ikke strider mot ufravikelige lover og regler. Avtalen tilrettelegger for kjøp og salg mellom partene, basert på informasjonen som er formidlet.

  1. Partene
    Partene er Planløsninger (her omtalt som “vi”, “oss”, “Planløsninger AS”) og du som kunde. Kunder er de som foretar bestillinger, herunder blant annet oppgir leveringsadresse, og som betaler for tjenestene som leveres.

  2. Priser
    Alle oppgitte priser er i norske kroner. Prisene er inklusive merverdiavgift, dersom ikke annet er spesifikt oppgitt.

  3. Betaling
    Betaling foregår normalt ved faktura.

  4. Levering
    Planløsninger AS leverer digitale varer eller tjenester. Leveringstidspunktet avhenger av bestillingens omfang. Forbrukerkjøp er underlagt norske regler i henhold til blant annet www.forbrukerrådet.no.

  5. Retur og angrerett
    Angreretten er gjeldende når du har kjøpt en vare eller en tjeneste. For digitale varer gjelder egne regler, og i noen tilfeller kan det hende at angreretten fravikes når du har startet å bruke tjenesten du har betalt for. Dersom du ønsker å benytte angreretten, må du gi beskjed innen lovfestet frist.

  6. Personvern, sikkerhet og personopplysninger
    Vi ivaretar personvern og sikrer dine personopplysninger etter gjeldende regelverk og personvernerklæring. Informasjon om hvordan vi behandler dine data fremgår av vår personvernerklæring.

  7. Kontakt & Support
    Ved spørsmål kan du ta kontakt med oss på post@planlosninger.no.

  8. Klager
    Ønsker du å klage på våre tjenester, kan du henvende deg til oss på post@planlosninger.no. Vi vil gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg. Skulle det ikke løse seg, kan du eventuelt kontakte Forbrukerrådet på telefon 23 400 500 eller via www.forbrukerrådet.no.

  9. Konfliktsløsning
    Dersom tvisten ikke løses i minnelighet, kan den bringes inn for Forbrukerrådet eller relevante tvisteløsningsorganer. Dersom saken ikke løses der, kan den bringes inn for ordinære domstoler i Norge, med et eventuelt EØS-land hvor forbrukeren er bosatt.